بهمن ۱۷، ۱۳۸۸

فال ِ اند ِ حقیقت



- بیا بشین واست فال بگیرم
- ول کن جون مادرت تو هم با اون فالهای مسخرت
- جون من بیا بشین این دفه یه فال با حال یاد گرفتم حالشو ببری
- اِ ؟
- جون ِ تو
- جون ِ عمه ت
- حالا تو بشیییییین انقدر قُر نزَن ، ببین چیکار میکنم برات ، واستا این برگهای اضافه رو کنار بزارم ، آهااا ، اینم از این ، حالا شد . ببین برادر به این فالی که میخوام بگیرم برات میگن فال اند حقیقت ، این فال مخصوص مجردا و عاشقا و بخت برگشته ها و ترشیده ها و بیکارا و مریضا و خییییلیای دیگه ست که شامل حال جنابعالی هم میشه !!
در ضمن با دید تمسخر مرا ننگر ای دوووووست که خشکت می کند این فال!!!
اما بریم سر ِ اصل مطلب : مهمترین شرط این فال اینه که باید با فالگیرت صادق باشی یعنی هرچی توو دلته بریزی بیرون تا من بتونم آیندتو صاف و پوسکنده بهت بگم
- چیه چرا اینجوری نگاه میکنی؟ کجاش خنده داشت ؟
- آخه خیلی شبیه فالگیرا شدی


ادامه دارد ...

پ.ن :  تولدمم هست  یعنی امروز هجدهم بهمن من میشم 24 سال .


ویترین ِ زَلم زینبو : Dها

زیر دیپلمش چی میشه ؟
بابا وبلاگ قبلیت غیر از شعر و متن قلنبه سلنبه چیز دیگه هم پست می کردیا !



16 نظرات:

fafa گفت...

گاهی وقتا این فالگرا واسه تنوع خوبند... من تا حالا پیششون نرفتم اما یکیشون تو مشهد هرچی در مورد داداشم می گفت راست بود درصورتیکه ما فقط از کنارش رد شدیماونم بی اعتنا به اون...

م.پارسا گفت...

اين فالگيرا خيلي بامزه هستن
دوست دارم وايسم نگاشون كنم فقط.
كلا همه حرفاشون مسخرست برام حتي اگه خيلي وقتا راست بگن.ولي نمي دونم چه مرضيه دوست دارم امتحان كنم .ببينم فالم چيه

سعید(زیر تیغ) گفت...

انوقت اینا یعنی چی کلا

شوکول گفت...

یاد فال قهوه ی چند سال پیشم افتادم!
خیلی سرگرم کننده اس ! خوشم میاد! :)))

Elham گفت...

***

من اصلا هیچ حسی نسبت به فال و فالگیری ندارم ! چرا ؟؟؟؟؟؟


منتظر قسمت های بعدی می مانیم !!!!





***
Elham
***

میچیکو گفت...

ما منتظر فالت نشستیم!
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم!

زروان گفت...

ولی پسر تو هم زرنگی ها
با این ویترین زلم ریمبو ملت را وادار می کنی سعی کنند کامنت قشنگ بگذارند یا بیشتر کامنت بگذارند.
یک فالگیره بهم گفت خط عمرت کوتاهه فقط صد سال عمر می کنی .بغض گلوم رو گرفت . شما که با کمالاتی بگو بینم فال دروغه نه؟

مستانه گفت...

به به! تولدت مبارک. ایشالا عمر با برکتی داشته باشی.

سارا گفت...

تولدت مبارک

میشه فال منم بگیره آخه منم تو همون دسته هستم:)

خانوم جیغ! گفت...

لمس بود ات مبارک.
آخرش چی شد؟!

فرزاد گفت...

happy birth day

تـُــ ـپُــــ ـق گفت...

تولدت مبارک خانومی :*

حیاط خلوت گفت...

به کسی نگو برای من باز نمی شه
کامنتای چسبیده به صفحه همینن .. دعا می کردم اینجا پاپ - اوت باشه :-)
**

تولدت رو تبریک می گم ماندلایز جان! هم سنیما تقریباً :))
از بهترینای به کسی نگو هستی من نوشته هاتو دوست دارم ... با اینکه از دوستان جدیدی اما جایگاه خودتو داری برام .... برات بهترین آرزوها رو دارم امیدوارم همیشه چراغ خونه مجازیت برای ما روشن باشه

Elham گفت...

***

عرض سلام درود ! :d

اومدم که دعوتت کنم بیای توی پست لهوف وبلاگم کامنت "آرمان" رو بخونی .
البته کامنت دومش منظورم هست .

واسه این می گم ، چون فکر می کنم کامنتش فصل اشتراک من و شماست .

ممنون می شم اگر این کارو بکنی .

اگه بلاگ اسپات خصوصی داشت ، خصوصی می گفتم . ببخشید که کامنتم بی ربطه !


***
Elham
***

سعید یعقوبی گفت...

تولدت مبارک مسعود! جان

شوکول گفت...

اِ اِ اِ !! چرا همون اول نگفتی تولدته؟
تولدت مبارک! :))